1 Mayıs 2016 Pazar

GEZENTİ HALLERİM İTALYA..

Bütün dünya sizin olsun ama İTALYA benim... 😄

Şayet önceki hayat diye bir şey varsa kesin ben İtalya da doğmuş olmalıyım..

Hiç kendinizi gittiğiniz bir yerde sanki daha önce burada bulunmuştum bunu hatırlıyorum bakışları hissedermisiniz... İşte bu hislerin bendeki görseli İtalya..



İtalyanın pek çok yerine gittim. 2016 ya kadar gittiğim noktalar yukarda.. Hâla keşfedemediğim inanılmaz noktaları var. ve şöyle derler ya "ahtım var" işte benimde ahtım var karış karış gezeceğim seni İtalya... 😍

İtalya tek bir sayfada anlatılamayacak kadar çok lezzetli ve keyifli o nedenle her noktayı ayrı ayrı yazacağım.. Roma, Floransa, Pisa, Lucca, Toskana, Rimini, Milano, Portofino, Verona, ve daha neler neler,




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder